Blogul lui Tipei

Posted: august 20, 2009 in Arizona, etica crestina, Phoenix
Etichete:, , , ,

5121caa9be82339a7a8074564d033d6d Repar o greseala prin care nu am pus pe lista „Arizona Evanghelica” blogul lui Mircea Tipei.
Este adevarat ca din punct de vedere politic nu am fost de acord intodeauna si nici acum probabil nu…(nu ne-am intalnit de mult sa discutam politica).
S-ar parea totusi ca suntem de acord in ce priveste etica crestina un exemplu ar fi ultimul articol publicat pe blogul lui cu privire la Pacatele imigrarii din care am preluat citatul urmator:

Aduc spre exemplificare cazul unui tânăr lucrător dintr-o biserică română de aici din Statele Unite, care după ce a reuşit să-şi aducă soţia şi copilul prin Mexic, în duminica următoare, la programul de dimineaţă a mai şi adus mulţumiri publice pentru că Domnul a lucrat şi i-a ajutat să-şi reîntregească familia. Mă întreb eu; “Cum?! Ajutându-i să încalce legea??!!” Şi nimeni nu a părut să fie deranjat de acest fapt. Ba, dimpotrivă…”

Puteti citi acest articol AICI

Comentarii
  1. Mircea Tipei spune:

    Draga Dane,
    Chiar daca in primele momente am ezitat, vreau totusi sa fac o precizare. Expresia „…Mircea Tipei ,nepotul lui…,frate cu…,var cu… Tipei ……” prin care zici ca vrei sa repari o greseala, este neinspirat aleasa. Nu neg relatii de rudenie si nici nu ma dezic de cei apropiati, dar s-ar putea ca o astfel de prezentare sa ma faca sa arat mai bine decat merit, sau dimpotriva, mai rau decat ar trebui. Si nu-mi face placere sa fiu caracterizat prin prisma inrudirii cu cineva, fie el si unchiul…, fratele…, sau mai stiu eu cine. De aceea, prefer simplul si banalul propriului meu nume: Mircea Tipei.

    Multumesc.

    • ovi_cs spune:

      unchiul lui ovi:)))
      ––––––––––––––––––––––––––––

      danlucescu :Vezi ! Despre nepotul(Ovi) lui Mircea n-am stiut !

Lasă un comentariu