HOMOSEXUALITATE FARA FRONTIERE

Posted: Octombrie 11, 2008 in ARTICOLE publicate in ROMANIAN TIMES, etica crestina, homosexualitate
Etichete:, , ,

 Pentru prima data candidatii la presedintia Statelor Unite au dedicat o intalnire speciala televizata cu organizatii care lupta pentru drepturile homosexualilor. Focus on the Family  a considerat ca cei sase candidati Democrati au aratat un interes disproportionat fata de acest subiect care este este sustinut de cativa superbogati actvisti homosexuali care  reusesc sa influienteze masinaria politica a Partidului Democrat prin contributiile lor .

Los Angeles Time consemneaza despre candidatii Republicani la presedintie ca fie au ignorat ori au refuzat invitatii similare la un asemenea eveniment .

  Acest subiect privind homosexualitatea divizeaza nu numai politicul ci si lumea stiintifica. Asociatia Americana de Psihologie si Asociatia Americana de Psihiatrie au scos homosexualitatea  de pe lista bolilor clinice.

 In cartea lor „Destructive Trends”(Curenti Distructivi), William T. O`Donohue si Christine E. Caselles  consemneaza ca aceasta decizie a fost motivata , mai mult decat se poate constata la prima vedere :”Psihiatrii care au definit inainte homosexualitatea ca si o boala si au diagnosticat homosexualii ca si bolnavi psihic” ei au scris „ca aceasta  schimbare a fost politic si strategic  necesara  pentru inlaturarea obstacolului in lupta homosexualilor pentru recunosterea satutului lor social si politic.”

 Activistii homosexuali din cadrul Asociatiei Americane de Psihiatrie au incercat sa  determine asociatia sa adopte ca fiind interzisa terapia celor care doresc schimbarea orientarii lor sexuale pe baza faptului ca   eforturile facute sunt fara succes si daunatoare pentru homosexuali.

  Dr. Bill Maier psihologist a spus ca exista totusi un grup de terapeuti conservatori crestini care pot oferii speranta celor care se lupta cu atractia catre persoanele de acelasi sex  si nu doresc sa mai fie „gay”. De fapt in America exista cel putin doua organizatii cunoscute care ofera ajutor in aceste probleme celor care cauta sprijin pentru acest gen de probleme ; Focus on the Family ,www.family.org si Exodus International –North America ,www.exodus.to.

 Lupta intensa a organizatiilor pentru drepturile homosexualilor in politica si apoi in cadrul organizatiilor medicale a fost pentru a folosi ca argument impotriva punctului de vedere crestin conservator aratand ca daca „organizatiile profesionale nu vad nimic gresit in comportamentul lor de ce ar vedea crestinii.”

  Ceea ce pentru mine este de-a dreptul incredibil,dar am constatat ca fiind adevarat,este ca si crestinismul este divizat in calificarea acestui comportament ca fiind pacatos. Nu ma astept numaidecat la o pozitie favorabila moralitatii crestine din partea politicului sau a stiintei, pe care apostolul Pavel le defineste ca „impotrivirile stiintei pe nedrept numite astfel”,dar ca nu numai credinciosi de rand, poate mai ignoranti, ci si  lideri religiosi din diferite confesiuni sa faca apologie acestui pacat,este prea mult.

 Acestia incearca sa foloseasca asa zise argumente stiintifice si o rastalmacire a invataturilor Bibliei,  pentru o  acceptare a comportamentului lor in biserica, prin masuri administrative.Aceasta tendinta a oamenilor este vazuta si in alte comportamente pacatoase, de a inlocui calea simpla, care te indruma catre pocainta atunci cand descoperi ca ai pacatuit si increderea in resursele lui Dumnezeu care ti le pune la dispozitie pentru schimbare,cu lupta pentru a-ti justifica acest esec spiritual si a gasi acceptare si tolerare fara dorinta de schimbare.

 Cu privire la homosexualitate este un argument din partea stiintelor sociale ,precum ca „orientarea sexuala nu poate fi schimbata „ avertizand ca „pot fi consecinte dramatice pe plan emotional si social in incercarea schimbarii de la homosexualitate la heterosexualitate”.

O referinta importanta este atitudinea lui Pavel, fata de biserica din Corint.

Acesti crestini au tolerat intre ei un comportament pacatos „curvia” „incestul”care spune Pavel nici la pagani nu era pomenit si nu au tratat  situatia cum se cuvenea, ca cel ce savarsit acest pacat sa fie dat afara ca si membru al comunitatii  cu speranta ca se va indrepta. Ei din contra au facut din aceasta cum fac si astazi multe biserici crestine o modalitate de arata ca ei sunt mai toleranti decat Dumnezeu chiar. In final Pavel le aduce aminte ca ei au salvati de aceste comportamente pacatoase,”Si asa erati unii din voi !Dar ati fost spalati ,ati fost sfintiti,ati  fost socotiti neprihaniti,in Numele Domnului Isus Hristos ,si prin Duhul Dumnezeului nostru”(1Corinteni 6:11). Trebuie sa ma opresc aici, desi sunt tentat sa scriu o predica in continuare despre acest subiect ,atat este de clar pentru mine ca acest comportament este foarte pacatos,si cuconsecinte nefaste pentru societate nu numai pentru individ.

  Desi pentru argumentele Biblice sunt suficiente pentru a defini homosexualitatea ca un mare pacat, pe langa alte pacate sexuale la fel de grave, voi arata cateva dintre afirmatiile cu care sustin ca fiind nepacatos acest comportament.

In USA Today  intr-un articol scris de o profesoara de studiu a religiei afirma ca „un Luther modern ar recunoaste ca numai cateva prescriptii Biblice  impotriva sodomiei… ar trebuii sa nu stea in calea dragostei care ii uneste pe doi gay sau doua lesbiene . Un Luther al secolului douazecisiunu de asemenea ar ordina homosexuali ca si conformare cu teologia lui privind „preotia tuturor credinciosilor”. Cum ramane cu acele conditii pe care Pavel le prescrie pentru cei care doresc sa fie lideri in Biserica ,ca sa fie „barbatul unei singure neveste”. Aceasta afirmatie ii exclude si pe cei care sunt implicati si in alte pacate legate de acest statut de fidelitate conjugala.Bisericile noastre  romanesti, n-au ajuns chiar asa departe ,dar ceva pasi spre compromis facem(exemplu curvia sau divortul incep sa nu mai fie motiv de nu putea accede la pozitie de lider in biserica), care pot duce pe acelasi drum daca nu ne oprim.

Si apoi cred ca Luther ar fi spus ca si Pavel „Dar chiar daca noi insine sau vreun inger din cer ar veni sa va propovaduiasca o alta Evanghelie deosebita de ceea ce am propovaduit-o noi, sa fie anatema”

  Pastorul uneia  dintre cele mai mari biserici de homosexuali a afirmat la instalarea lui „Acum, multumesc lui Dumnezeu, dupa 30 de ani de framantari ,pot sa spun cel putin cine sunt cu adevarat. Sunt un homosexual. Sunt mandru de asta. Si Dumnezeu ma iubeste fara rezerve”

 Este adevarat ca Dumnezeu iubeste pe toata lumea ,si pentru ca lumea sa nu moara datorita pacatului l-a dat pe  Fiul Sau, Hristos ,pentru ca cine crede in  El sa aiba viata vesnica . Dar  daca cineva continua sa traiasca in pacat ne punem problema daca are  cu adevarat credinta care mantuieste . Dumnezeu nu iarta de niste pacate pe care dupa aceea ar fi de acord sa le practicam ,ar fi impotriva naturii Lui.

 Alt argument cu care se afiseaza la paradele lor crestinii gay cand participa la manifestatii  este „Ce a spus Isus despre homosexualitate:___________”.

 Raspunsul homosexulilor”crestini” este „Isus nu a spus nimic.Isus a fost mai mult interesat in dragoste .”

Faptul ca nu este mentionat in mod direct in Evanghelii ,nu inseamna ca Isus nu fost de acord cu Scripturile Vechiului Testament care trateaza acest pacat si alte pacate in domeniul deviatiilor sexuale de la formula un barbat si o femeie =un singur trup.cu pedepsirea cu moartea ,aratand gravitatea lui si implicatiile sociale negative .De fapt Isus a mentionat in Evanghelii formula un barbat si o femeie =un singur trup,care exclude acceptarea oricarei alte formule.De altfel evanghelistii declara ca nu au inregistrat tot ce a facut si a spus Isus cat a trait pe pamant.

 Unii iau pur si simplu experienta lor subiective si o fac normativa chiar daca contrazice norma cuvantului biblic,ceea ce este o mare inselaciune. Cantareata de muzica „gospel” Marsha Stevens care acum s-a declarat public lesbiana ,nu explica cum a ajuns biblic la convingerea ca homosexulismul este acceptabil. Ea relateaza un singur lucru,ca intr-o noapte ea s-a rugat pentru a primi confirmarea ca lesbianismul este in regula; dimineata urmatoare cineva i-a dat ei o insigna care spunea „Lesbiana nascuta din nou”.

Am aflat si despre un misionarism al homosexualismului. Un pastor Malaezia, care a fost pastor intr-o biserica din New York,s-a intors inapoi in tara lui de origine ,cu intentia sa formeze o biserica care sa slujeasca tuturor inclusiv,homosexuali,bisexuali,transsexuali. Intrebat de reporteri daca va oficia casatoria persoanelor de acelasi sex a raspuns ca : Casatoria persoanelor de acelasi sex este ilegala in Malezia,deci cum as putea sa o fac?Oricum am sa  binecuvintez acest tip de uniune.”

 Presa este plina zilnic cu stiri legate despre acest subiect.

Doua lesbiene au dat in judecata o organizatie a Bisericii Metodiste ,care a refuzat sa celebreze ceremonia lor de „casatorie” intr-una din faciliatile proprietate a organizatiei. Liderii asociatiei au dat in judecata statul New Jersey pentru ca a violat dreptul lor de stabili reguli interne  pe proprietatile lor in numele „tolerantei” fata de homosexualitate.Aceasta actiune a Bisericii Metodiste a fost luata pentru a apara libertatea religioasa a lor.

 Maryland`s Montgomery County a introdus din aceasta toamna in curriculum liceelor si scoala medie ,invatatura precum ca este normala, este doar o alta optiune sexuala,transsexualismul o alta orientare sexuala. Copiii care vor sa tina valorile religioase traditionale sunt considerati „homofobi” si elevii nu vor avea ocazia sa participe la discutii.

  Elevii vor fi expusi la prezentarea unor marturii personale acelor din organizatia „Gay,Lesbiene,Bisexuali,Transsexuali”.

 Una din marturii spune:”Am stiut de mult timp ca sunt o lesbiana, cand eram fetita si bunicul meu imi citea povesti inainte de a merge la culcare.

Cand el citea aceste povesti,am stiut ca atunci cand voi creste mare ma voi marita cu o printesa frumoasa nu cu un print.”

 Nu stiu ce se mai poate spune. Adevarul moral este simplu pana la urma ,calea pacatului este complicata.Porunca din Tora ,Vechiul Testament „Un barbat sa nu se culce cu un alt barbat ca si cu o femeie”  nu  are nevoie de o interpretare la fel ca si porunca  „Sa nu ucizi”sau „Sa nu preacurvesti”.

             

 

 

Comentarii
  1. Filip spune:

    Nu merge link-ul catre articol!

  2. danlucescu spune:

    Multumesc Filip. Cred ca acum am corectat acest lucru.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s