Posted: Mai 7, 2012 in Uncategorized

SFATUL MEDICULUI(crestin) !!! si adaug eu si a „puscariasului” Pavel „Ma astept si nadajduiesc cu tarie ca nu voi fi dat de rusine cu nimic; ci ca acum ca intotdeauna Hristos va fi proslavit cu indrazneala in trupul meu, fie prin viata mea, fie prin moartea mea „

Ciprian's Weblog

Inca n-am fost de cealalta parte a baricadei.  Adica, daca am fost bolnav, m-am tratat. Si cand va fi sa nu mai pot, voi dori adevarul clar si brut, indivizibil in jumatati digerabile si iluzorii.

In schimb, de partea aceasta am fost de cativa ani de zile si parca tot mai des. Mi-aduc aminte de cazuri diverse, unele mai apropiate de sufletul meu, altele cu implicatii strict profesionale, dar pe toate le patrunsesem pana-n profunzimea prognosticului cu ajutorul investigatiilor si experientei. Dureros de adevarate si  de concrete rezultatele.

Iar de cealalta parte a baricadei, speranta de nezdruncinat. Si planuri ce sunt siluite utopic  sa se transforme in realitate. Fara ocol si cat mai curand.

Si mai apoi, intrebari de asigurare, de genul „nu-i asa? ce credeti?”

Ah, ce sa raspund? De multe ori ma gandesc ca privirea mea spune mai multe decat ar trebui ca sa nu fac rau. Si…

Vezi articol original 358 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

