Spovedania cu iPhone

Posted: Februarie 9, 2011 in citirea bibliei, rugaciune
Etichete:, , ,

In ziarul The New York Times : Trei tineri din Indiana au dezvoltat un program pentru i Phone prin care oamenii sunt ghidati in procesul de spovedanie conform ritualului catolic.

Tinerii au fost inspirati de papa Benedict XVI care ii indemna pe preoti „sa predice teologia prin intermediul noii tehniologii”.
Programul este facut pe baza celor 10 porunci si intrebarile sunt in functie de varsta confesorului.
Lista cu pacate poate fi stearsa dar totusi trebuie sa mergi la un preot care poate va fi surprins sa vada citindu-ti lista cu pacate de pe ecranul telefonului.

Ce ne facem cu pacatele despre care nu ne aducem aminte?
Intr-un comentariu cineva sustinea ca la Scoala de Eliberare si Vindecare a Strajerilor a fost ajutat sa-si aduca aminte de multe pacate si a fost descusut foarte serios mai ceva decat o fac pastorii !

Eu am o mare dilema cu marturisirea pacatelor unei persoane . Iertarea mea depinde de credinta mea ferma ca Isus Hristos a platit pentru toate pacatele mele, si cele care le stiu si cele care le-am ignorat, sau le-am uitat.
Iertarea mea nu depinde de acuratetea listei de pacate. Eliberarea de pacate trebuie sa fie o practica permanenta, zilnica prin expunerae noastra la citirea Bibliei si rugaciunea personala si prin partasia cu alti crestini la biserica si in alte ocazii.
Pe masura ce practic aceste discipline spirituale voi devenii tot mai constient de greselile si pacatele mele si voi lupta sa devin biruitor .
„Terapia” de trei zile la scoala de vindecare sau marturisirea ghidata de un poreot pot fi luate in considerare dar preotul si liderii crestini trebuie sa ii ajute pe credinciosi sa-si dezvolte o viata spirituala prin ca sa reusesaca sa identifice pacatul, sa-l marturiseasca imediat si sa ajunga la biruinta.
Marturisirea numai periodic si numai unei anumite persoane poate fi adictiva, superficiala mecanica, ritualistica.

Comentarii
  1. Our Father, who art in pixels,
    linked be Thy name,
    Thy Web site come, Thy Net be done,
    on Explorer as it is on Firefox.
    Give us this day our daily app,
    and forgive us our spam,
    as we forgive those
    who spam against us,
    and lead us not into aggregation,
    but deliver us from e-vil. Amen.

Lasă un răspuns

