Iosif Ton la Phoenix- Si sfintii se imbolnavesc

Posted: februarie 5, 2011 in de prin predici adunate, lideri spirituali, predici
Etichete:, ,


Un fragemnt dintr-o predica tinuta in Phoenix. Iosif Ton a afirmat ca boala in viata credinciosului se intampla ca urmare a pacatului. De fapt spune el crestinii ajung sa fie posedati de diavolul ca urmarea unei vieti traite in pacat si care duce in final la boala trupeasca. Aici intervine „noutatea” prin asocierea cu Strajerii din Romania.
Ei se ocupa cu sfintirea prin procesul de eliberare si vindecare si apoi „sfintirea totala”(du-te sa nu mai pacatuiesti). Predicarea despre sfintire este un lucru care se intampla in fiecare zi prin toate canalele posibile prin care se transmite mesajul crestin si in special duminica in toate bisericile de pe glob.
Aveti finalul predicii lui Iosif Ton si raspunsul fratelui Cornel Avram ” Noi credem ca suntem (de mult) pe drumul acesta dar…” vizionati videoclipul .

P.S. Si „sfintii ” se imbolnavesc ;ca sa se faca mai sfinti ! „…dar Dumnezeu ne pedepseste pentru binele nostru,ca sa ne faca partasi sfinteniei Lui „. (Evrei 12:10b)

Comentarii
  1. barzilaiendan spune:

    Multumesc pentru maturitatea acestui post si pentru comentariile la el. Necesară a fost și completarea, corectare a fratelui păstor al bisericii locale din Phoenx.
    Pe lângă motivele enumerate de el pentru îmbolnăviri și suferințe aș mai adăugaȘ
    – natura lumii în care trăim și inevitabila entropie („Omul nostru de afară se trece … SI dacă se desface casa pământească a cortului nostru trupesc …“ (2 Cor. 4:16; 5:1, Rom. 8)
    – natura blestemată a trupului în care trăim. Pavel nu-i spune lui Timotei să scoată demonii din el, ci să mai bea câte puțin vin (unul din ultimele sfaturi pe care le-aș da unui credincios din biserica noastră!).
    Ca întotdeauna și peste tot, extremele se ating în … eroare.

  2. john_m spune:

    Totusi ce crestini sunt aceia care mai traiesc in pacat?

    • Oare sunt crestini care se pot lauda ca au ajuns la „predare totala” si „sfintire totala” ? 1 Ioan 1 :8-9 „Daca zicem ca n-avem pacat ne inselam singuri…Daca ne marturisim pacatele El este Credincios si Drept ca sa ne ierte pacatele…”

      • john_m spune:

        Cred ca se face o confuzie. Una este trairea in pacat si altceva este pacatuirea ca si un accident. Crestini adevarati nu traiesc in pacat! E adevarat ca mai pacatuiesc dar nu au un mod de viata pacatos. Eu cred ca un crestin este templul Duhului Sfant si nu au ce cauta in acest templu demonii!

        • Ai dreptate „…Noi cari am murit fata de pacat, cum sa mai traim in pacat ?”(Room 6:2) Cat despre posesiunea demonica a unui crestin ; te intrebi mai intai daca in adevar aceasta persoana a fost cu adevarat un crestin nascut din nou, pentru ca nu toti care sunt botezati, canta la orga sunt automat crestini !

  3. Remus spune:

    Fr. Daniel,

    de multe ori boala trupeasca este consecinta pacatului comis in viata de credinta. Iata un exemplu: 1Cor.11:27-30.
    Impartasirea cu ” trupul si singele Domnului ” in chip nevrednic ( care inseamna pacat ) aduce boala trupeasca.
    Apoi cind crestinii comit pacate grave ei nu fac altceva decit sa deschida usa demonilor care invadeaza fiintele lor.
    Nu este deloc gresit sa spunem ca, un crestin care cade in pacat de curvie ajunge demonizat. Si exemplele ar putea continua.

    • barzilaiendan spune:

      Draga Remus, daca ai ascultat videoclipul, ceea ce spui tu a fost spus clar si raspicat. Eu am apreciat si am adaugat doar si alte cauze posibile. Sunt intrutotul de acord cu ceea ce ai scris. asa predic si eu la Cina Domnului.

    • Cornel Tudorache spune:

      Cu tot respectul Fr Remus as vrea sa fac o clarificare cu privire la cuvintele :”Impartasirea cu ” trupul si singele Domnului ” in chip nevrednic ( care inseamna pacat)”.In Biblie nu scrie asa ceva si din pacate adesea auzim aceasta varianta.
      In Biblie scrie: ICorinteni 11/27″De aceea,oricine manincapiinea aceasta sau bea paharulDomnului in chip nevrednic,va fi vinovat de trupul si singele Domnului.
      v 29 „Caci cine maninca si bea,isi maninca si bea osinda lui insusi,DACA NU DEOSEBESTE TRUPU; DOMNULUI”.
      Greutatea nevredniciei si implicit a osindei este cu privire la a nu deosebi trupul Domnului.Nu insemneaza ca sint de acord sa te impartasesti cu pacate ne marturisite si iertate.Dar sa intelegem bine cum stau lucrurile. Cit priveste v30 poate ca l-am intelege mai bine in chip spiritual privind la cuvintele „nepunciosi „si „dormind” si atunci si „bolnavi” as vedea in mod deosebit in sens spiritual.
      Spun asta desii eu cred in pedeapsa Domnului.
      Poate fi lasata ca pedeapsa spre indreptare o suferinta in trup,da,asta cred,fiindca eu am avut o experienta in acest sens,cind Dumnezeu a ingaduit sa-mi rup un picior si daca am stat sincer naintea Lui mi-a spus-o limpede de tot prin cuvintele: „Nu te vreau oricum.Dela tine astept mai mult”.
      Cit priveste cuvintele”Nu este deloc gresit sa spunem ca, un crestin care cade in pacat de curvie ajunge demonizat”(hai sa fim serios,ce zici de pacatul lacomiei,al inselatoriei,al birfelilor etc,etc,),eu nu m-as grabii sa spun acest lucru si aceasta fiindca am avut ocazia sa intilnesc doi oameni in viata mea care au fost inselati de deavolul in acest sens si amindoi au avut parte de roidicarea si restaurarea Domnului Isus(doar de aceea a venit El in lume ,sa caute si sa ridice nu sa”fringa trestiile rupte”.
      Zic ca nu m-as grabii sa fac afirmatia fiindca daca asa ar sta lucrurile injsemneaza ca in „templul Duhului Sfint” s-a instalat prin demonizare un demon(asta inteleg eu demonizare).Se ridica o intrebare logica: „Ce s-a intimplat cind acesti doi frati pe care i-am amintit s-au intors zdrobiti si cu pocainta la Domnul Isus pe Care L-au necinstit asa de urit,au fost ei nascuti din nou a doua oara?.” Biblia nu vorbeste de posibilitatea nasterii din nou de doua sau mai multe ori. De aceea eu cred ca subiectul este mult mai vast si nu cred ca este bine de dat un verdict intr-o fraza. Dar aceasta este opinia mea si sint gata sa admit ca as putea fii gresit in cazul in care cineva imi arata cu Biblia.
      Mult har si binecuvintare.

      • Remus spune:

        Cornel Tudorache,

        nu trebuie cineva sa comita pacat de curvie ca sa ajunga demonizat, insa pacatul de curvie este unul dintre cele grele, din care cineva nu se reabiliteaza asa de usor.
        Un crestin care nu vegheaza si cade in acest pacat nu inseamna ca el a murit din punct de vedere spiritual, insa datorita pangaririi trupului sau, Domnul se departeaza de acel suflet. Duhul lui Dumnezeu nu locuieste impreuna cu pacatul.Este clar ca daca acel suflet se pocaieste, el are sansa de la Dumnezeu sa fie reabilitat si eliberat de stapanirea demonica. In cazurile cind crestinii nu vegheaza si cad in anumite pacate sau staruie in anumite pacate care le aduce demonizarea, ei sint eliberati de Domnul atunci cind caderea lor este urmata de o pocainta sincera.
        Un alt moment in care un crestin care nu vegeaza poate ajunge demonizat este cel al ” impartasirii cu singele si trupul Domnului ” in chip nevrednic. In Evanghelia dupa Ioan vedem ca, gindul rau al lui Iuda de al vinde pe Domnul Isus i-a adus demonizarea directa cu satana in momentul in care el sa apropiat de ” Trupul Domnului ” in chip nevrednic.
        Un exemplu pe care pot sa ti-l dau despre un tinar de 28 de ani care l-a iubit pe Domnul cu inima curata, a ajuns sa cada in pacatul masturbarii. Un timp s-a impartasit la Cina in acest mod de viata fara sa stie nimeni, dupa care bineinteles ca a ajuns sa cada de pe Calea lui Dumnezeu. El a ajuns stapinit de un demon de curvie de la care a capatat influiente spre homosexualitate. Si exemplele ar putea continua.
        Deci, subiectul este mult mai larg de discutat. Important este sa ne pastram inima curata caci acolo locuieste Dumnezeu.

  4. Remus spune:

    Impartasirea cu ” trupul si singele Domnului ” in chip nevrednic aduce boala trupeasca ( vezi 1Cor.11:27-30 ).
    De asemenea si crestinul care cade in pacat de curvie ajunge demonizat.

    • Cornel Tudorache spune:

      Desi am scris mai sus despre aceasta,Fr Remus,pentru clarificare te-as ruga sa ne furnizezi versetul sau versetele care spun ca un credincios cazut intr-un pacat,ai mentionat curvia(eu as lasa lista deschisa),devine un demonizat.
      Ce stiu eu precis despre acest pacat ca spune Biblia este ca e singurul pacat savirsit in trup ICor.6/13,celelate pacate sint afara din trup.

  5. Remus spune:

    Impartasirea cu ” trupul si singele Domnului ” in chip nevrednic aduce boala trupeasca. ( vezi 1Cor.11:27-30 )

  6. David spune:

    E adevarat ca noi nu cunoastem motivul pt care un om a ajuns bolnav. Consider insa ca nu este gresit ca persoana in cauza sa se marturiseasca. Isus Hristos a procedat la fel. Prima data a spus „pacatele isi sunt iertate” si apoi s-a ocupat de problema bolii. Deci cand ai de-a face cu un bolnav, nu e gresit ca prima data sa-l ajuti sa se vindece spiritual (nu-i exclus ca pot exista duhuri care-l tin rob) iar abia apoi sa te rogi pt vindecarea trupeasca. Din pacate, in zielle noastre cand vrei sa procedezi dupa Biblie, se vor gasi unii care vor spune ca ei nu au nici un pacat, sa treci direct la rugaciunea pentru vindecarea fizica. Dupa parerea mea, teologia lui Iosif Ton nu contine nici o eroare in acest punct. Nu conteaza daca pacatul respectiv e cauza bolii sau nu. Pacatul respectiv poate sa fie un obstacol in calea vindecarii, asa ca trebuie facuta marturisirea si identificare pacatele ca omul sa fie eliberat de pacat in numele lui Isus si apoi eliberat de boala fizica.

    • In predica fratele Iosif Ton prezinta pacatul ca fiind singura sursa a bolii si de aici trebuie sa recurgem automat la un proces „invers” de 1) marturisire a pacatelor (toti avem ceva de marturisit) , 2)eliberarea de duhuri (cum se intampla asta nu spune) si apoi 3)vindecarea ( aici legatura la mesajul video cu tot programul din aceae seara http://vimeo.com/19374601)

      • Remus spune:

        Pacatul nu este singura sursa a bolii. Sint boli ingaduite pentru incercarea credintei celui in cauza. Sint boli ingaduite pentru a se intoarce altii la pocainta prin suferinta celui in cauza. Si sint boli care sint ingaduite ca sa se arate slava lui Dumnezeu, prin vindecare.

  7. Cornel Tudorache spune:

    Tot la acest capitol,as adauga pentru cei care doresc sa asculte,predica Fr Ton tinuta Ian 2 2011,la Filadelfia Portland,in care spune „cine savirseste un pacat se vinde deavolului”.
    Eu nu indraznesc sa afirm ca nu mai savirsesc pacat de teama sa nu-L fac pe Dumnezeu mincinos.Asa spune I Ioan 1/10. Si atunci ma intreb,pe drept cuvint,daca de trei ori am facut pacat intr-o zi de trei ori m-am vindut deavolului.Cum ma „vind” inapoi Domnului,ca sa ma pot vinde iaras Deavolului?.Cred ca am nevoie de ceva explicatii la acest subiect.
    Nu indraznesc sa-l intreb pe Fr Ton,sa-mi explice aceasta invatatura.findca dumnealui este prea ocupat cu calatoriile si invatarea altora tot mai multe „lucruri noi”. Asa ca astept opinii duhovnicesti la acest subiect.va multumesc frumos.

    • Pacatul este un lucru serios ; plata pacatului este moartea; s-ar parea ca unii nu il iau prea in serios;avem probleme in a defini ce este pacat si ce nu este; harul lui dumnezeu ne ajuta sa gasim iertare prin credinta in ispasirea jertfei lui Hristos,dar ne invata s-o rupem cu pacatul. Suntem provocati sa pacatuim de firea noastra pamanteasca dar in acelasi timp exista diavolul care racneste ca un leu si cauta sa-i distruga pe crestini.Viata crestina este o lupta spirituala permanenta, Dumnezeu ne-a pus la dispozitie resursele necesare pentru a birui. Trebuie sa decidem in fiecare moment de cine ascultam,daca ramanem ferm angajati in lupta si nu ne lasam de Dumnezeu pana nu ne da biruinta .”Pentru ca El este iertare ca sa fie de temut.”

    • Remus spune:

      Daniel Lucescu,

      este adevarat ca acest pastor Chris este ratacit cum dealtfel si fr. Demeter are ceva rataciri, dar ia seama ca acest Laurentiu este un ortodox fanatic, care pe Pasi.ro ne batjocoreste foarte mult.
      Aceste videoclipuri au fost postate cu scopul denigrarii Bisericii lui Dumnezeu care nu are nimic a face cu asemenea practici satanice.

      • Da asemenea practici au fost si sunt condamnate de penticostali. Faptul ca cineva a pus eticheta pe video „penticostali” nu inseamna ca ii reprezinta pe acestia sunt carismatici si sunt o multime de feluri de crestini cu tot felul de practici. David Wilkerson pastor penticostal care condamna astfel de manifestari ciudate vezi video http://www.youtube.com/watch?v=IrpW6Xctg8Q

      • Chestiunile acestea sunt publice asa ca ne-am spus parerea despre ele .Pe de alta parte nu putem opri pe nimeni in lumea asta sa practice ce crede. Asta poate ii ajuta si pe alti penticostali si alti crestini din alte culte sa vada lucruri de care sa se fereasca.

  8. Cornel Tudorache spune:

    Imi pare rau pentru cei care pun pe acest site astfel de manifestari ca fiind”penticostale”.Am frati scumpi penticostali de o viata intreaga si de dragul lor v-as ruga sa-i protejati ne mai postind astfel de NEBUNII.
    Imi pare rau ca trebuie sa le numesc asa,dar asta sint si zic „Sa Se indure Dumnezeu de ei”. Si mai mult,”Sa trezesca(daca se mai poate) Domnul pe conducatorii lor.Iar noi,cei treje,sa raminen tare lipiti de Domnul si Cuvintul Sau ca sa nu ne ratacim.Sa avem grije,mai ales,de copiii nostrii sa ne”bea din aceste fintini otravite”.
    Va multumesc si va doresc mult,mult har si binecuvintari ceresti.

  9. Remus Oniga spune:

    Daniel, multe și dezmorțite salutări de primăvară! Pe cand o vizită la Bistrița?

Lasă un răspuns către Remus Oniga Anulează răspunsul