Theological Worldview- Quiz

Posted: Ianuarie 11, 2011 in cultura teologica, quizzes
Etichete:,

Take a quiz to find out your theological worldview;

Click on http://quizfarm.com/quizzes/Theology/svensvensven/whats-your-theological-worldview/

My (Daniel Lucescu) Scored as Evangelical Holiness/Wesleyan
You are an evangelical in the Wesleyan tradition. You believe that God’s grace enables you to choose to believe in him, even though you yourself are totally depraved. The gift of the Holy Spirit gives you assurance of your salvation, and he also enables you to live the life of obedience to which God has called us. You are influenced heavly by John Wesley and the Methodists.
Evangelical Holiness/Wesleyan
89%
Fundamentalist
82%
Reformed Evangelical
71%
Neo orthodox
64%
Emergent/Postmodern
61%
Classical Liberal
46%
Modern Liberal
43%
Roman Catholic
32%
Charismatic/Pentecostal
25%

Observation: I am influenced strong by Methodists even I do not know to many things about them. Should I do more to know better this beliefs ?

Comentarii
  1. Liviu Matei spune:

    Fraaaateee Lucescu,

    Da’ se poate, doar 25% pentecostal? si 43% Modern Liberal?, etc.
    Noroc cu Evangelical Holiness 89% ca va mai salveaza cumva.🙂

    PS. Am facut si eu acest sondaj si nu-i mare diferenta intre rezultate. Mi se pare ca sunt prea putine intrebari pentru o paleta asa de larga de optiuni teologice. Practic fiecare optiune e reprezentata de cateva (cel mult 7) intrebari si in functie de raspunsuri iti da scorul. In plus, chiar si unele intrebari sunt discutabile.

    • Totusi tu cred ca esti putin mai mult penticostal decat mine🙂 sau carismatic !
      Probabil daca, cum spui tu, puneau mai multe intrebari eram mai penticostal dar nu carismatic. Din cauza carismaticilor am un scor asa mic poate pentru ca i-au pus impreuna cu penticostalii ! Tatal meu imi spunea ca sunt cam baptist pentru ca eram preocupat mai mult cu studiu biblic decat cu rugaciunea !
      Dar uita-te ca sunt si puternic Fundamentalist (82%). Ei zic ca am ceva idei contradictorii probabil sunt in tranzitie sa-mi schimb (sa-mi ajustez) teologia🙂

      • Liviu Matei spune:

        Nu am rezultatele in fata dar probabil ca aveti dreptate am putin peste 30% pentecostal. Cred ca ar fi un schimb de pozitii cu catolic de la dumneavoastra.

        In privinta ajustarii teologiei, puteti incerca o teologie noua, ca se poarta.😉
        Numai atentie sa nu va mazileasca cei din Biserica pe care o frecventati🙂. Sper ca nu sunteti din categoria Greilor ca sa se ocupe insasi Maria-Sa Cultul de dumneavoastra.

  2. Radu Oprea spune:

    din nefericire,aveti dreptate…..uneori critica con-
    structiva,sau pur si simplu a-ti exprima o parere,este
    de multe ori interpretata tendentois,de catre cei care
    cum spuneti…. „au microfonul”
    Am experimentat astfel de situatii.Este o”constatare”
    dar aceasta, bineinteles nu constitue „solutia”

    • Care- i solutia ? Asta-i problema ! Ar putea fi gasit ceva in principiile de baza ale credintei crestine ?

      • Radu Oprea spune:

        inainte de a comenta trezirea,o mica completare,visavi
        de solutue….cred ca inainte de ne referii la „principiile de baza”,trebuie sa avem in vedere planul
        psihic,mai precis atitudinea atat mentala cat si sen-
        timentala, in special a celor care „au microfonul”.
        Pana la 31 de ani,am fost un ascultator linistit in banca…priveam si analizam dintr-o perspeciva „din
        spate spre fata”.Cand am ajuns inainte de Revolutie in
        Austria,ne-am constituit intr-o biserica (30-40 pers.)
        ….dupa plecarea past.misionar american,am fost che-
        mat sa stau in fata (diacon).S-a intamplat un fenomen
        …,privind acum din „fata spre spate”,treptat am simtit
        o schimbare in modul de relationare,de intelegere,sau
        de interpretare a exprimarii celorlati ! eram acum f.
        atent,suspicios,banuitor,concluzii ciudate,cu alta cuvinte un mod diferit de interpretare.si toate acestea sub motivatia binecunoscuta” pastrarea unitatii”.Cand am ajuns in America,din nou alta pozitie…eram undeva „la mijloc”(cateva predici si
        mai mult studiu biblic).Bineinteles alt mod de a ma re
        lationa..dar,.pentru unii suspicios,pentru altii corespunzator. Am ajuns la concluzia ca important este
        in primul rand atitudinea celui care „are microfonul”,
        si aceasta bazata pe educarea mai multor facori,de
        ordin „firesc”….biserica nu este a unuia,ci toti santem biserica….cu alte cuvinte o multitudine de
        moduri de gandire,de exprimare,de relationare,etc.
        -daca asa santem,atunci trebuie sa ne acordam unul
        altuia respectul,cu alte cuvinte valoarea.”da-ti unul
        altuia intaietate dar toate acestea sub calauzirea
        aceluisi duh”
        Concluzia UNITATE IN DIVERSITATE !…cred ca intelegerea acestui deziderat, (atat a „celor din fata” cat si a „celor din spate”) ar fi o cale spre
        solutie….o serie de insatisfactii de ambele parti ar
        putea,daca nu eliminate,cel putin diminuate.
        Aceasta presupune INTELEPCIUNE SI PRICEPERE.

        • Perspectiva asta „din fata” si „din spate” intr-adevar face distinctia de percepere a lucrurilor. De acea se presupune ca ajung in fata cei care au o anumita maturitate si experienta „in spate’ ca sa-si inteleaga mai bine rolul cand stau in fata. Slujirea este cheia pentru cei responsabili cu bunastarea spirituala a altora.

  3. pai daniel, faci cit 5! virgula 13. esti mare, man!

Lasă un răspuns

