Gandirea Pozitiva-Proclamatii

Posted: Decembrie 5, 2010 in e-mail-ate
Etichete:,

Mesaj primit prin e-mail

Sunt recunoscator / recunoscatoare :
Sotiei / sotului care sforaie toata noaptea,
Pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva !
Fiicei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele,
Pentru ca inseamna ca este acasa si nu pe strazi.
Impozitelor pe care le platesc
Pentru ca inseamna ca sunt angajat.
Murdariei de curatat dupa o petrecere,
Pentru ca inseamna ca am fost inconjurat de prieteni.
Hainelor care sunt putin cam strimte
Pentru ca inseamna ca am destul de mincare.
Umbrei mele care ma insoteste la munca,
Pentru ca inseamna ca sunt afara la lumina soarelui.
Podelei care trebuie stearsa si ferestrelor care trebuiesc spalate,
Pentru ca inseamna ca am o locuinta.
Tuturor nemultumirilor la adresa guvernului pe care le aud,
Pentru ca inseamna ca avem libertatea cuvintului.
Locului de parcare pe care il gases tocmai la capatul parcarii,
Pentru ca inseamna ca pot sa merg si ca am fost binecuvantat cu un mijloc de transport.
Zgomotului pe care trebuie sa-l suport de la vecini,
Pentru ca inseamna ca pot auzi.
Gramezii de rufe de spalat si calcat,
Pentru ca inseamna ca am haine de imbracat.
Oboselii si durerilor musculare la sfarsitul unei zile,
Pentru ca inseamna ca am fost capabil sa muncesc din greu.
Soneriei care ma trezeste in zorii zilei,
Pentru ca inseamna ca sunt viu.
SI , IN SFARSIT, … pentru e-mail-uri,
Deoarece inseamna ca am prieteni care se gandesc la mine.
O zi frumoasa…si incercati sa ganditi pozitiv…doar avem atatea daruri… pe care le uitam, din pacate !
Am un prieten care a venit de foarte departe si trebuie sa ramina undeva.
Astfel, i-am indicat casa ta.
Te rog primeste-l si iubeste-l.
Numele Lui e Iisus Christos .
Acum spune bine incet:
Poti intra Doamne, eu am nevoie de Tine, curata inima mea cu Singele Tau si binecuvinteaza familia mea.

Pana aici sunt de acord cu astfel de „gandire pozitiva” dar ceea ce urmeaza este un fel de „superstitie crestina” ?. Imi cer iertare de la persoanele care cred aceste lucruri spuse mai jos. Si ma intreb chiar poate sa creada cineva astfel de promisiuni si amenintari(blesteme) proferate mai jos.

Trimite la 20 persoane si vei primi un miracol miine .
Daca vei refuza , aminteste-ti !
Isus a spus: „Daca ma negi intre oameni, te voi nega inaintea Tatalui.
In timp de 4 secunde vei primi o veste buna.


Am gasit un articolul despre Gandirea Pozitiva pe blogul lui Silviu N Tatu.
Acesta da un raspuns biblic despre ce inseamna o „gandire pozitiva” dupa ce arata neajunsurile „gandirii pozitive” in afara unei trairi crestine autentice.
Am extras un citat din aceste articol :

Acceptă dreptul de arbitru al lui Dumnezeu, prin Sfintele Scripturi. Buna convieţuire cu sistemul natural, politic, sau social se face doar în limitele standardului lui Dumnezeu. Nu ai dreptul să contrazici dreptatea lui Dumnezeu cu iubirea Sa. El niciodată nu s-a contrazis pe Sine. La cruce este revelată dreptatea iubitoare a lui Dumnezeu.

Comentarii
  1. […] Gandirea Pozitiva-Proclamatii Sun Dec 05, 2010 7:50 am Mesaj primit prin e-mail Sunt recunoscator / recunoscatoare : Sotiei / sotului care sforaie toata noaptea, Pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva ! Fiicei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele, Pentru ca inseamna ca este acasa si nu pe strazi. Impozitelor pe care le platesc Pentru ca […] […]

    • radu oprea spune:

      Gandire pozitiva……mi-a placut….multumim Doamne
      pentru ca „santem”….prin insusi faptul ca rationam la
      tot ce se „intampla”….dovedesc cu prisosinta ca „existam”…..si EXISTAM PRIN MILA SI DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU ! un gand „pozitiv” !

  2. Emy spune:

    Buna ziua,

    As vrea sa facem un link-exchange cu blogurile:

    http://www.baubau-exista.blogspot.com
    http://www.el-betel-cluj.blogspot.com

    daca esti de acord si se poate te rog sa lasi un comentariu pe oricare din cele doua bloguri.

    Multumesc frumos🙂

Lasă un răspuns

