Nu te lasa prostit de masina

Posted: Aprilie 2, 2009 in bani
Etichete:, ,

UPDATE : Simbata mi-am vindut masina dupa ce timp de 6 ani m-a ajutat sa ajung de fiecare data la timp la lucru. Anul acesta a implinit 16 ani vechime. Am facut o afacere buna cind am cumparat-o cu 2000 de dolari

Don't let the car fool you „Nu te lasa prostit de masina -Comoara mea este in ceruri” este traducerea mesajului de pe capota din spate a masinii pe care o conduc. Potrivit cu declaratia unei organizatii crestine care se ocupa cu instruirea crestinilor privind finantele, majoritatea masinilor noi sunt cumparate nu pentru ca cei care le cumpara au nevoie ci pentru ca asa decid(vor,doresc,poftesc) ei. Astfel se trezesc cu o suferinta in plus data de imprumutul si costurile suplimentare. O masina veche cere 5% din venitul unei familii pentru intretinere, pe cand una noua te poate face sa cheltuiesti pana la 15%. small car vs truck
„Truck”-ul alaturat costa de 15-20 de ori mai mult decat masina mea si face acelasi lucru.
„Caci cine dintre voi, daca vrea sa zideasca un turn, nu sta mai intai sa-si faca socoteala cheltuielilor, ca sa vada daca are cu ce sa-l sfarseasca?” (Luca 14:28)
Acest verset este sugerat sa te ajute sa intelegi cum sa decizi daca sa cumperi sau nu o masina noua.
Vezi mai multe articole in limba engleza pe aceasta tema AICI Este o organizatie crestina Crown Financial Ministries

Lasă un răspuns

