Amenintari primite in urma trimiteri unui mesaj biblic pe „celular”

Posted: Ianuarie 7, 2009 in Uncategorized
Etichete:

    Obisnuiesc sa trimit versete din Biblie ,prin telefonul mobil.Am trimis pina acum versete ,despre siguranta calauzirii(Proverbe 3:5-6) sau despre chemarea noastra de a fi pescari de oameni (Matei 4:19) sau  despre citirea zilnica a Bibliei(Marcu1:35) etc.

  Ultima data am trims, ca de obicei, un alt verset la toti cei pe care ii am in memoria telefonului. „Caci suntem in clipa ,cand judecata sta sa inceapa de la casa lui Dumnezeu. Si daca incepe cu noi,care va fi sfarsitul celor ce nu asculta de Evanghelia lui Dumnezeu?„(1Petru 4:16).  De fapt l-am trimis in limba engleza (pentru ca am si vorbitori de limba engleza numai, in colectia mea de numere de telefon)

  „For  the time has come for the judment to begin at the house of God and if it begins with us first what will be the end of those who do not obey the gospel of God”

Aici puteti auzi amenintarea pe care am primit-o

 

Numarul de telefon la care am trimis acest mesaj  a fost al unui roman care locuieste aici ,dar care intre timp si-a schimbat telefonul.

Numarul  a fost alocat unei alte persoane ,lucru pe care nu l-am stiut. Dupa ce am ascultat  mesajul cu amenintarea, am trimis replica  un mesaj explicand situatia si mi-am cerut scuze. Omul m-a sunat apoi si mi-a spus ca imi primeste scuzele si ca el stie bine Biblia si ca poate avea nevoie de acest mesaj.

Comentarii
  1. Alin Cristea spune:

    Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici

    Ediţia a II-a a Premiilor Thymos pentru bloguri evanghelice (50 de premii) va avea loc la Cluj în 31 ianuarie 2009. Afişul, care poate fi preluat, se găseşte pe blogul România Evanghelică, unde am afişat şi o listă cu 25 de nominalizări pentru categoria Cea mai interesantă postare (2008). Mai sînt cîteva zile în care puteţi face propuneri pentru cele trei categorii principale sau propune bloguri pentru cele 50 de premii.

    V-aş ruga să îmi comunicaţi date publice (nume blogger, localitate, confesiune, data lansării etc.) despre blogul vostru pentru a actualiza informaţiile despre cele 540 de bloguri evanghelice – am prezentat informaţiile pe care le am în postarea “Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici”.

    http://romaniaevanghelica.wordpress.com

    Ce localitate consideraţi că ar fi potrivită pentru Festivalul Bloggerilor Evanghelici?

  2. Frate Alin

    Råspunsurile sunt postate pe blogul „Heisable”. Domnul så vå binecuvinteze!

    Serban Constantinescu

  3. s.d. spune:

    noi tot asa facem, in R. Moldova, de pa saitul http://www.unite.md/sms de unde poti trimite sms-uri gratuit la abonatii companiei date de telefoane. luam la intimplare numere si le trimitem versete din Bibie. va „vindem” pontul. succes. Domnul sa va binecuvinteze!!!!

Lasă un răspuns

