Casa pregatita pentru Craciun,in Phoenix Arizona

Posted: Decembrie 15, 2008 in Uncategorized
Etichete:,

Noapteauna din..undeva in Phoenix,AZ

Ziua

una din...undeva in Phoenix,ziua

 Spre inserat

una din...undeva in Phoenix,spre inserat

El(Ioan Botezatorul) a venit ca martor,ca sa marturiseasca despre Lumina(Hristos),pentru ca toti sa creada  prin el….Lumina (Hristos) aceasta era adevarata Lumina,care lumineaza pe orice om ,venind in lume.”  (Evanghelia dupa Ioan, capitolul 1 versetul8 si 10)

Comentarii
  1. cornel spune:

    am avut prilejul minunat sa stau 9 luni in phoenix az.ne-am bucurat inpreuna cu sotia mea la biserica happy valey .e ceva foart einteresant.domnul sa binecuvinteze america si romania acum suntem impreuna cu familia si ne bucuram cu frati din badeuti suceava

  2. Si casele din Bucovina sunt frumoase chiar daca nu au atatea lumini de craciun. Daca ai posibilitatea trimite-mi pe adreesa de email(lucescudaniel@cox.net)niste fotografii cu niste case din zona. Mai ales ca Badeuti este satul unde au locuit bunicii mei

Lasă un răspuns

