Comunicat catre alegatori, Mircea Lubanovici

Posted: Decembrie 3, 2008 in politica
Etichete:, ,

MIRCEA LUBANOVICI
Comunicat catre romanii din Colegiul 3 diaspora

Mircea Lubanovici Dragi prieteni,

In primul rand permiteti-mi sa-mi exprim gratitudinea pentru votul istoric din Duminica de 30 Noiembrie 2008, cand pentru prima data in istoria natiunii noastre, romanii din diaspora si-au putut alege reprezentanti in Parlamentul Romaniei. Principalii castigatori ai acestor alegeri sunteti dumneavoastra!

Doresc sa va multumesc pentru votul de incredere pe care mi l-ati oferit alegandu-ma ca reprezentantul dumneavostra in Camera Deputatilor si va asigur pe toti romanii din acest colegiu ca voi lupta pentru drepturile noastre in relatia cu Statul Roman si nu numai, asa cum mi-am propus in programul meu politic. Multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine in aceasta perioada. Multumesc in mod special sotiei si familiei mele, grupului de campanie si suport, prietenilor si consultantilor mei, care prin suportul si sfaturile lor m-au ajutat sa ajungem aceasta zi.

Ii felicit cu aceasta ocazie si pe contra-candidatii mei, cu care sunt deschis sa conlucrez pentru binele tuturor romanilor, iar acelor romani carora nu le-am castigat votul in aceasta Duminica le promit ca le voi asculta vocea, fiind si reprezentantul lor.

Folosesc momentul acesta pentru a face un apel la unitate si cooperare intre toti romanii din diaspora in numele binelui comun, ca sa putem realiza ceea ce ne-am propus impreuna.

Raman deschis la sugestiile venite din partea dumneavoastra si va asigur ca imi voi da toata silinta in rezolvarea favorabila, in limita legii, a problemelor membrilor comunitatii romanesti din colegiul pe care il reprezint. Adresa mea de contact este contact.lubanovici@gmail.com

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Mircea Lubanovici
Deputat
Colegiul 3, Circumscriptia 43 (Diaspora)

www.lubanovici.us 
contact.lubanovici@gmail.com

Lasă un răspuns

